6. ledna 2018

Magické kreslení

Narazila jsem v papírnictví na úžasnou věc. Už jsem se s ní kdysi setkala v práci, ale úplně jsem zapomněla, že něco takového existuje. A co je to ta úžasná věc? Jsou to omalovánky, na které se maluje vodou. Přesně tak, stačí pouze voda a štětec a můžete vybarvovat. Když přetřete obrázek vodou, jako kouzlem se na něm začnou objevovat barvy. Obrázek tak dětem doslova ožívá před očima.

V balení najdete plastovou kartu velikosti přibližně A5 (tedy velikost klasického školního sešitu) a štěteček. Můžete si vybrat hned z několika motivů, od aut a dinosaurů až po rozkvetlou louku nebo princeznu. Štěteček je celý plastový včetně štětin. Vybarvovat se s ním dá, ale lépe to dětem půjde s kvalitnějším a hlavně kulatým štětcem, který má štětiny do špičky.

Další skvělá věc je, že jakmile obrázek uschne, můžete vybarvovat znovu. Barvy prostě zmizí, obrázek je opět bílý a děti mohou malovat stále dokola. Při sušení obrázku na topení jsme nečekali ani dvě minuty. Další plus je to, že po malování nezůstane vůbec žádný nepořádek a špinavé oblečení, stůl, židle...však určitě znáte, jak to vypadá, když se dětem dají do ruky barvy :-)

Synovi jsem vybrala obrázek tří robotů s kosmickou lodí a hvězdičkami. Nechtěla jsem brát více obrázků, kdyby ho to nebavilo. Ukázalo se ale, že se mu kouzelné vybarvování vodou zalíbilo, takže několik obrázků ještě přikoupím, aby se mu ten jeden hned neomrzel.

Co mě velice překvapilo bylo, že syn jen tak nečmáral štětcem sem a tam, ale snažil se vybarvovat jednotlivé části obrázku. Vybarvoval roboty po částech - ruce, boty, nos. Musím říct, že překvapení to byl příjemné. Jsem na něho opravdu pyšná. A když ho omrzel štětec, namočil do vody prstík a vybarvoval prstíkem.

Takže, abych to shrnula:
1) obrázek se dá vybarvovat opakovaně
2) potřebujete k tomu pouze vodu a štětec (který je součástí balení)
3) vybírat můžete z několika motivů
4) nemusíte uklízet nepořádek z barev

Doporučený věk: od 3 let
Cena: cca 40 Kč (koupíte v papírnictví)

A ještě video :-)