22. ledna 2018

Banánové lívanečky se skořicí

Pro dnešní svačinku jsem našla inspiraci v kuchařce, kterou jsem dostala k Vánocům.  Je to kuchařka Jíme zdravě s Fitrecepty. Tolik úžasných receptů pohromadě jen tak nenajdete. Jestli hledáte kuchařku s úžasnými a přitom jednoduchými recepty, které nejsou náročné na suroviny, už nehledejte. Jíme zdravě I. a II. jsou prostě skvělé.

Připravila jsem synovi banánové lívanečky. Recept je úžasně jednoduchý a rychlý. Lívanečky jsou tak nadýchané a dobré. Už se těším až vyzkouším recept na borůvkové lívance.

* vhodné od 1 roku (celé vejce)

Suroviny

- 15 g ovesných vloček
- 1 lžíce špaldové mouky
- 1 lžička kypřícího prášku bez fosfátů
- lžička skořice
- 1/2 banánu
- 1 vejce
- 7 g kokosového oleje

Z tohoto množství připravíte 7 lívanečků.

Postup

Všechny suroviny vložíme do mísy a mixujeme, dokud nebudeme mít hladké těsto. Lívanečky pečeme na pánvičce s nepřilnavým povrchem. Z každé strany necháme péct přibližně minutu.

Já jsem ovesné vločky ještě rozmixovala na takovou hrubší mouku, aby bylo těsto jemnější. Banán těsto krásně osladí, takže jsou lívanečky opravdu moc dobré. Na talíři jsem je ještě dozdobila bílým jogurtem, trochou datlového sirupu a lehce posypala trochou skořice.

Dobrou chuť :-)