30. prosince 2017

Novoroční hodinky

Jestli už se vaše děti nemohou dočkat ohňostroje, mám pro vás něco, co by jim čekání mohlo zpříjemnit a alespoň trochu zkrátit. Vyrobte si s dětmi hodinky, s jejichž pomocí budou moci děti odpočítávat čas do hodiny H.

Jediné, co musíte udělat, je stáhnout soubor s hodinkami, vytisknout a vybarvit.

Pak už stačí jenom odškrtávat jednotlivá čísla.
Soubor s hodinkami si můžete stáhnout tady https://gumroad.com/l/RutmL. Najdete tady tři varianty pásků k hodinkám - s kytičkami, pruhovaný a klasický. Ciferníků k hodinkám tady je hned šest - kytička s nápisem a bez nápisu, medvídek s letopočtem a bez, kočička a spirála. Děti tak mohou kombinovat podle libosti.

Samotné vybarvování děti na nějakou dobu zabaví a hned ten čas bude ubíhat rychleji a čekání bude příjemnější a zábavnější. Protože syn zatím jenom čmárá, s vybarvováním jsem mu pomohla. Vybral si hodinky s medvídkem :-) Starší děti si s vybarvováním určitě vyhrají a budou vybarvovat pečlivě.
Hodinky jsem vytiskla na čtvrtku, aby byly odolnější. Synovi jsem je vytiskla ještě na obyčejný papír, aby si mohl čmárat.

Jak na to?

  • stáhněte soubor v pdf s hodinkami
  • vytiskněte
  • vystřihněte
  • vybarvěte
  • přilepte ciferník k pásku
  • připněte na ruku a odpočítávejte


Na webu uvádějí, že se k sobě má pásek od hodinek slepit lepidlem. Tím je tedy dané, že hodinky nepůjdou sundat, pokud je nerozstřihnete nebo neroztrhnete. Já jsem zkusila použít  kousek malířské pásky, která se dá snadno odlepit a zase nalepit zpět.
Pásek k hodinkám je dostatečně dlouhý, takže budete muset spíše zkracovat. Ustřihněte, jak bude potřeba, až správnou délku naměříte dětem na ručičce.