6. listopadu 2017

Leporela se zvířátky

Také mají vaše děti rády knížky se zvířátky? Syn je zbožňuje a prohlíží si je každý den. Vezme knížku, položí ji na křeslo a jde za mnou. Chytí mě za ruku a vede ke křeslu :-) Takhle začíná naše chvilka čtení.

Objevila jsem knížky, které vám chci dnes ukázat, úplnou náhodou. Nejdřív jsem koupila jednu a nakonec další dvě. Už nám chybí jen poslední knížka a budeme mít sérii celou.
Jde o leporela se zvířátky. V každé knížce je jedenáct krásných ilustrací s názvem zvířátka.

Výhodou knížky je, že mají malý formát (10x11 cm) a tvrdé desky, takže se vám bez problému vejde do kabelky a neponičí se. Může vám pak pomoci zabavit dítě třeba na nákupu ve frontě u kasy :-)


                                                                         Na dvorku

- kachny
. pes
- vepř
- kohout a slepice
- husa s housaty
- kočka
- kůň
- králík
- kráva s teletem
- ovce
- koza




                                                                         V lese

- kanec
- sova
- jelen s laní
- veverka
- sojka
- muflon
- vlk
- bažant
- medvěd
- srnec
- jezevec




                                                                         Na louce

- zajíc
- krtek
- ježek
- šnek
- beruška
- ještěrka
- včela
- bažant
- křeček
- žába
- sysel




Knížky jsem kupovala v Levných knihách za pouhých 29,- jednu. A jak jistě správně tušíte, poslední díl, který nám chybí se jmenuje V ZOO. Doufám, že se mi ho podaří sehnat.