9. dubna 2017

Vždycky jsem si představovala, jaké to bude, až budu mít dítě.
Těšila jsem se na období těhotenství, na bříško. Představovala jsem si pocity, které budu zažívat, až své dítě poprvé sevřu v náručí. V hlavě mi probíhaly krásné barevné obrazy s miminkem, manželem a mnou plné smíchu a radosti.

Stala jsem se mámou nádherného chlapečka. Okamžitě jsem byla zaplavena pocitem dokonalého štěstí. Měla jsem svoje miminko, ale.. Ale realita se pomalu začala rozcházet s mými vysněnými představami.

Být mámou není lehké. Občas mám pocit, že všechno je špatně a chce se mi brečet.
Začala jsem hledat cestu ke šťastnému mateřství. Čas se nikdy nevrátí a já nechci žít s pocitem, že mi to nejdůležitější v mém životě proteklo skrze prsty.
Naučila jsem se, jak si mateřství užít tak, aby bylo zalité sluncem.