12. října 2017

Víš, co má v plínce myš?

A je to tady! Konečně máme doma knížku, kterou se snažím sehnat už několik měsíců po všech možných knihkupectvích. Bylo to beznadějné. Všude byla vyprodána a objednání nebylo možné. Nikde ani výtisk. Sem tam byl kus nabídnut k prodeji, ale zmizel hned, jak byl inzerát zveřejněn.
Zájem o knížku je ale obrovský, a tak se začalo pracovat na třetím vydání této knihy. Hned, jak jsem se to dozvěděla, šla jsem si ji objednat do knihkupectví. Byla jsem nadšená, když mi přišla zpráva, že knížka už na nás čeká a můžeme si ji vyzvednout.

A o jakou knížku jde? VÍŠ, CO MÁ V PLÍNCE MYŠ?

Co v knížce najdete?

Čeká tu na vás myška v plíně, která chodí mezi kamarády a zjišťuje, co mají v plínce. Stačí plínku odklopit a myš zjistí, že kamarádi tam mají bobky. A co má v plínce myš? Nic. Myška už se totiž naučila chodit na nočník a naučí to i všechny své kamarády.
Kamarádi myšky - zajíček, ovečka, pejsek, kravička, koník a prasátko. Všechna tato zvířátka se naučí chodit na nočník.
Knížka má tvrdé desky a lesklé listy s vysokou gramáží. Dětem se stánky lehce obracejí a díky vyšší gramáži snadněji odolají malým prstíkům. Jen pozor na plínky. Ty jsou k poškození nebo roztržení náchylnější.

Syna knížka opravdu zaujala a rázem se dostala mezi jeho nejoblíbenější. Museli jsme ji prohlížet několikrát dokola a ani nechtěl jít spát. Pořád koukal zvířátkům do plínek a říkal "bobo".
Jen co se před obědem probudil a já řekla, jestli nepůjdeme na nočník, jako myš, vyletěl z postýlky a běžel k nočníku. Samozřejmě k tomu chtěl knížku. Jindy se chce ještě převalovat na posteli a dovádět.
Nevím, jestli mu knížka pomůže k odplenkování. Třeba ano a třeba ne. Časem na to určitě přijde sám a já na něho budu pyšná zase o kus víc.