5. října 2017

Šití polštářku - Žába

Další výzva pokořena. Trvalo to dlouho, ale nakonec jsem se k ušití polštářku odhodlala. Vybrala jsem žábu, protože je to jedno z oblíbených zvířátek syna. Strávila jsem u šicího stroje celé odpoledne. Výsledek sice není dokonalý, ale já jsem spokojená.
Na první pokus je to (myslím si) slušná práce. Ono totiž obšít kolečko o průměru 2 cm cikcakem je pro někoho, kdo s šicím strojem začíná, docela fuška.
Podle toho to taky vypadá, ale další už se určitě povede lépe. Ještě mě čeká medvěd, liška a kačena.
Hned ten večer šel syn s žábou spát, dával jí pusinky a mazlil ji. Řekla bych, že můj výtvor od něho dostal nejvyšší hodnocení.

Co budete potřebovat

- různě barevné látky (já jsem použila plátno)
- nůžky
- oboustranný vlizelín
- PES kuličky
- špendlíky, nitě, křída na látku, šablona žáby, šicí stroj :-D

Jak na to?

Na látku obkreslíme části žáby a vystřihneme. Vystřižené části přežehlíme, aby látka nebyla pomačkaná.
Z oboustranného vlizelínu vystřihneme části žáby, jako z látky a nažehlíme je na přední díl žáby. Poté nažehlené části obšijeme hustým cikcakem.
Přiložíme přední a zadní díl žáby lícem k sobě a sešijeme rovným stehem. Vespod polštářku nezapomeňte nechat otvor, kterým do polštářku nastrkáte výplň.
Polštářek otočte lícem ven, vycpěte PES kuličkami a otvor na spodní straně zašijte skrytým stehem.
✳ látku jsem před šitím vyprala a vyžehlila