14. října 2017

Bublinková folie a barvy

Už dlouho jsem tenhle nápad chtěla se synem uskutečnit. Včera jsme se k tomu konečně dostali. Dopoledne jsme naťapali barvy a odpoledne dokreslili obrázky a vybarvili.

Připravila jsem barvy, štětce, kelímek s vodou a papír. Když jsem synovi na nožičky připevňovala "boty" z bublinkové fólie, ani se nehnul. Zvědavě pozoroval, co se bude dít.
Barvu na fólii jsme natírali společně. To by nešlo, aby to syn také nevyzkoušel :-) Ťapat po papíře se mu líbilo. Byla to velká zábava, koukat, co se to objevuje pod nožičkami. Barvy jsme zkoušeli obtiskávat i rukama a také to šlo krásně. Nemusím říkat, že barva byla všude okolo. Ale to nevadí, to k tomu patří. Samozřejmě doporučuji dát okolo igelit nebo noviny.
Po zaschnutí barev jsem fixem dokreslila obrázky a potom jsme je společně vybarvili. Tedy já jsem vybarvovala. Syn štětcem čmáral po celém papíře :-D
Myslím, že se nám podzimní obrázek povedl. Už visí v chodbě.

Co budete potřebovat

- balicí papír nebo velkou čtvrtku (A2 a větší)
- temperové barvy
- bublinková fólie
- izolepa
- štětce
- černá lihová fixa
- nádoba na vodu



Aktivita je spíše pro starší děti (3+), ale i s mladšími se to dá zvládnout (syn 19 měsíců). Jen se musíte připravit na to, že s menšími dětmi bude více nepořádku. Za tu radost a zábavu to ale stojí :-)
Tato technika se dá využít nejen na podzimní téma. V létě můžete udělat rozkvetlou louku, v zimě zasněženou krajinu. Sami určitě vymyslíte i mnoho dalších témat.