4. října 2017

Krabice na vkládání míčků


I když se jindy na vycházku vydáváme i za lehkého deště, včera to opravdu nešlo. Pršelo u nás téměř celý den a to hodně. Přemýšlela jsem, čím syna zabavím. Potřebovala jsem něco, co bude hned a budu k tomu mít vše potřebné doma. Nakonec jsme vzali krabici a šli tvořit. Vyrobili jsme z krabice bezva hru.

Do výroby můžete zapojit i děti. Bude se jim to líbit. Syn se zabavil už u samotného tvoření. Natíral krabici lepidlem a stříhal papír. Nůžky má poslední dobou ve veliké oblibě.

Co budete potřebovat

- krabice (dostatečně veliká)
- lepidlo Herkules
- štětec
- balicí papír
- nůž
- fixy
My jsme ještě použili izolepu, kterou jsem zpevnila místa mezi otvory. Jako podložka na zem, abychom neušpinili podlahu, stačili staré letáky. Trochu lepidla jsem přelila do mističky. Nabírá se tak štětcem lépe. Zvolila jsem čtyři základní barvy - modrou, zelenou, žlutou a červenou.


Jak na to?

Krabici postupně natíráme lepidlem a balíme do papírů. Vyřízneme otvory a kruh okolo vybarvíme fixami. To je celé. Hra může začít.
Krabice je skvělým pomocníkem, jak děti učit rozlišovat základní barvy. Menším dětem stačí do otvorů házet míčky, jak je napadne. Je to pro ně perfektní zábava. Syn si s krabicí vyhrál opravdu dlouho. Nakonec tam házel všechno, co mu přišlo pod ručičku a legrace byla také otočit krabici dnem vzhůru a koukat, jak věci padají ven.
Na fotkách se zrovna trefil správnou barvou do správného otvoru. Byla to ale jenom náhoda. Na svůj věk umí hodně věcí, ale barvičky ještě ne :-D Na ty má času dost.