10. května 2018

Dárek pro maminku


Ani nevím, jak se to stalo, ale nějak mi uniklo, že Den matek je už tuhle neděli. Vzhledem k tomu, že o víkendu jedeme za babičkou, musela jsem rychle vymyslet nějaký dárek. Na internetu jsem narazila na tenhle skvělý nápad - nenáročný na přípravu i materiál. Odpoledne jsme vše nakoupili a večer jsem měla hotovo.

Papírové košíčky jsem koupila v Tescomě, rámečky v Pepcu a fotky jsem nechala na počkání vytisknout v DM. Náklady minimální a radost (alespoň doufám) bude obrovská. Babi dostane kytičku s fotkou vnoučka v rámečku. A aby to prababi nebylo líto, dostane taky :-)

Pokud máte dvě a více dětí, je hned několik možností, jak obrázek přizpůsobit. Buď můžete do rámečku nalepit potřebný počet kytiček, nebo bude mít každé dítě svůj rámeček s kytičkou (takže babička dostane třeba dva rámečky), a nebo děti vyfotíte spolu a budou v jednom kvítku všechny najednou.



Co budete potřebovat

- košíčky na muffiny
- rámeček
- barevný papír
- nůžky
- lepidlo
- fotka


Jak na to?


Podle velikosti papírového košíčku si vytvořte šablonu. Pomocí šablony obkreslete kruh na vybranou fotku, a ten vystřihněte.

Košíček, do kterého budete fotku lepit si otočte naruby, aby byl uvnitř barevný, a ne bílý (pokud nemáte košíčky barevné i uvnitř). Já jsem na květ kytičky použila dohromady pět košíčků - žluté a růžové. Je potřeba všechny košíčky postupně slepit k sobě.


Z barevného papíru si vystřihněte obdélník, který bude stejně veliký, jako zadní strana rámečku (ta se stojánkem). Ze zeleného papíru si vystřihněte stonek a listy.

Na obdélníkové pozadí z barevného papíru nalepte stonek s listy a nakonec květ s fotkou. Celý obrázek vložte do rámečku a je to hotovo.


Trochu čísel

Papírové košíčky mají průměr 6 cm, rámeček má rozměry 14,5 x 19,5 cm. To jen tak pro představu, až budete nakupovat vše potřebné. Ať se vám dárek pro maminku/babičku podaří :-)