26. června 2018

Mám tě ráda



Mám tě ráda, když rozliješ čaj na vytřenou podlahu,
když krámuješ hrnce ze skříně
a nedbáš na mou snahu mít ve všem pořádek a řád.

I když ucpeš záchod toaletním papírem,
nepřestaneš být můj kamarád.

Mám tě ráda, přestože mi čmáráš fixem po stole,
mám tě ráda, když chceš venku jezdit na kole
a já ho po pár metrech musím tahat v ruce.

I když venku zašpiníš se od hlavy až k patě,
naplňuješ po okraj mé srdce.

Mám tě ráda po stém "nedělej to",
přestože pak skončí oběd ve tvém klíně.
Ty pomáháš mi uklízet to pilně
a dáváš mi při tom pusu za pusou.

Mám tě ráda, když vylezeš mi na záda,
protože tě dál už nožky nenesou.
Na vycházce do kopce pak funím, jako mašina.
Ztrhaná jsem někdy tak, že přes den usínám.

Když pak přijde večer a ty usínáš v mém náručí,
hladím tě po tváři a dívám se ti při tom do očí.
V tu chvíli vím, že je všechno v pořádku a jak má být,
že tě miluju a nemohla bych bez tebe už žít.


- máma